wtorek, 30 marca 2010

Polska

Dziwna Polska rzeczywistosc. Kiedys gdy mowiono w tv o jakiejs 15, czy 16 latce, ktora jest w ciazy, albo ktora co gorsza  juz ma kilku miesieczne tudziez roczne dzicko, myslalam sobie, ze to chore. No i wiem, ze mam racje. Jednakże, nie sądziłam, że takie cos moze byc az tak blisko. Dziewczyna, którą bardzo dobrze znam, urodzi wkrótce . Stanie sie to zanim skonczy 17 lat. To jest ju pryegiecie. w nasyzm kraju Dzieci maja dzieci... a Polski Rząd tylko na to patrzy.
Jesli juz mowa o polskim rzadzie, to w tym roku wybory prezydenckie. Pierwsze, w których mam swój głos. Z jednej strony fajnie, ale z drugiej kiedys obiecalam sobie, ze pojde na wybory jesli kandydowal bedzie ktos, kto nie oszukuje, nie kradnie pieniedzy podatnikow, jest uczciwy, nie bierze "w lape"... no ale coz ja biedna poczne, ze predzej moje prawnuki przejda na emeryture zanim taki czlowiek bedzie kandydowal.
No a dzis, utwierdzilam sie w tym, ze moj ojciec nagle przypomnial sobie, ze powinien  mnie wychowywac, troche poniewczasie. Skoro ja juz wiem, kim chce byc, co chce robic, znam swoj poglady, wiem jakim czlowiekiem jestem, mam juz jakos "wyrobiony" charakter. To po co on chce mnie kontrolowac? a jak mu dzis powiedzialam, ze mam prawo do prywatnosci, to tak smiertelnie sie obrazil, ze przez najblizsze kilka tygodni bedzie mi to wypominal i wyrzygiwal w rozny sposob.

skonczylam, wesolych swiat.

1 komentarz:

  1. "Dziewczyna, którą bardzo dobrze znam, urodzi wkrótce . Stanie sie to zanim skonczy 17 lat. To jest ju pryegiecie. w nasyzm kraju Dzieci maja dzieci... a Polski Rząd tylko na to patrzy."

    A co niby ma robić? I dlaczego miałby to robić? Przecież to zupełnie naturalne, że dziewczyna w wieku powyżej 15 lat zachodzi w ciążę. Może nie jest to akceptowane przez otoczenie (to też zależy gdzie), ale nie oznacza, że jest czymś strasznym. W zasadzie pomysł na wczesne macierzyństwo jest mocno premiowany w późniejszym życiu.

    Tak czy inaczej, zrzucanie odpowiedzialności na kogokolwiek poza sobą (oczywiście za własne czyny) nie ma żadnego sensu. Trzeba brać byka za rogi i ciągnąć go do parteru.

    Co do kandydata na prezydenta, zainteresuj się kandydaturą Janusza Korwina-Mikkego.

    OdpowiedzUsuń